Cròniques Palestines.Dia 1. Arribada a Jerusalem

Començo a explicar-vos aquesta aventura a terres palestines per que pogueu fer un seguiment més proper.

Per començar us comentaré que per arribar a Tel Aviv, que es l’aeroport més proper, ja comença l’aventura al propi aeroport, l’avió ha sortit a les 06:35, per arribar a Tel Aviv a les 15:00, com que ja sabem que hem d’estar una hora abans d’embarcar, i havia d’embarcar a les 6:00, he hagut de llevar-me a les 04:00, que ja de per si es una mica “molest”. La sort es que la cosa a anat prou bé i ens han donat un petit esmorzar en la primera part del viatge, que per si no us ho havia dit ha hagut de fer escala a Zurich per agafar un altre avió fins a Israel.
Ha sigut un viatge curt però impressionant, hem sobrevolat gairebé tots els Alps, i fins i tot he pogut veure el meu estimat Eiger i la seva imponent cara nord.
Un cop a Zurich i mentre esperava per embarcar he aprofitat per esmorzar de veritat, i he fet un entrepà de seguida m’he enbarcat en la segona part del vol, la més pesada i llarga, he sortit de Zurich a les 9:45 i he arribat finalment a Tel Aviv a les 15:00..conteu les hores, amb turbulències, i deu n’hi do, incloses, i a més al passadís del mig, al seient del mig i a l’ultima fila, 44E per ser més exactes.
En arribar a Tela Aviv, la xafogor ens ha donat la benvinguda, amb lo bé que s’estava a la Seu…, he anat a recollir la motxil.la i fora, al control de sortida m’han tingut més de mitja hora fent-me preguntes, on va, per que viatja, quants dies s’hi estarà, i sobretot per sorpresa meva que hi vaig anar a fer a Algèria…ah Algèria!…clar..una ruta pel desert..mai millor dit!, si els hi he d’explicar que he anat als campaments de refugiats, segur que em fan tornar.
Un cop m’han deixat entrar al pais, he buscat un minibús que m’ha portat a Jerusalem, i a les 176:30 arribava a l’hostal…ara vaig a fer el sopar que demà comença l’aventura!

La nova T1

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: